V torek, 8. 10. 2019, smo imeli v okviru DEKD tehniški dan tudi učenci šestih in osmih razredov.
V parku Tivoli smo imeli matematične delavnice, pri katerih smo družili praktično delo in teorijo. Zakoličili smo kvadrat in poskušali oceniti in izračunati njegovo velikost. Na košarkarskem igrišču smo se preizkusili v metu na koš. Našo uspešnost smo prikazali s histogramom. Na večnamenskem igrišču smo s pomočjo igre ponovili snov, ki smo jo ravno obravnavali pri matematiki. Številom, ki smo jih zadeli, smo določili večkratnike in delitelje.
Po matematičnih delavnicah smo se šestošolci iz Tivolija podali na spoznavanje 22 kulturno-umetnostnih pomnikov ožjega mesta Ljubljane. O posamezni točki smo najprej prebrali nekaj podatkov, nato pa odgovorili na vprašanje in pot sproti vrisovali v zemljevid. Mimo Moderne in Narodne galerije smo se sprehodili do Opere, Narodnega muzeja, grobnice narodnih herojev, parlamenta, Cankarjevega spomenika, Slovenskega narodnega gledališča. Nato smo pot nadaljevali do Kongresnega trga, kjer smo si ogledali bližnjo Vegovo šolo, stavbo Univerze, Filharmonijo, novi spomenik. Na Wolfovi ulici smo videli, kje je živela Prešernova pesniška muza. Nismo pozabili iti mimo Magistrata in Robbovega vodnjaka. Od tam nas je pot vodila do Vodnikovega spomenika in Zmajskega mostu. Mimo Prešernovega spomenika in Nebotičnika smo se polni vtisov odpravili nazaj v šolo.
V prvi polovici dneva smo se osmošolci sprehodili po ljubljanskih poteh Franceta Prešerna (npr. Cekinov grad, gostila Figovec, mesto stare mestne bolnice, Čopova ulica, stanovanje Julije Primic, zgradba Kazine, Prešernov spomenik …) Vsako leto Ljubljano spoznavamo na nov način in postajamo že kar poznavalci mesta, najlepšega na svetu.
V parku Tivoli smo nato iskali pravilne like, jih izmerili in izračunali ploščine in obsege. Na košarkarskem igrišču smo se tudi mi preizkusili v metu na koš. Pri zapisu svoje uspešnosti smo ponovili decimalna števila, ulomke in odstotke. Na večnamenskem igrišču smo s pomočjo igre (ciljanje števil) ponovili računanje z negativnimi racionalnimi števili.
In že smo morali nazaj v šolo!