V tednu kulturne dediščine so prvošolci obiskali pomembno stavbo iz naše okolice. Vodnikova domačija je rojstna hiša pesnika Valentina Vodnika. Izvedeli so, da je napisal prvo slovensko slovnico in prvo kuharsko knjigo v slovenščini. Preteklost in našo kulturno dediščino so popestrili s slovenskimi ljudskimi pravljicami.
Tretješolci so v okviru Tedna kulturne dediščine izvedli športni dan na temo starih iger (ristanc, kolebnice, palice), pri pouku so se pogovarjali o dediščini naše šole, spoznavali stare predmete, ki so jih prinesli v šolo, si ogledali film Srečno Kekec, brali zgodbo Kekec in Bedanec, brali ljudske izštevanke, prepevali Kekčevo pesem in risali Solkanski most. Opravili pa so tudi intervjuje s starimi starši o življenju nekoč.
V tem šolskem letu so drugošolci pri projektu Teden kulturne dediščine raziskovali preteklost in jo povezovali s sedanjostjo. Imeli so prav poseben teden in tudi kulturni dan z bogato vsebino. Pogovorili so se, kaj pravzaprav pomeni kulturna dediščina in prinašali stare predmete, ki so jih našli doma ali pa so stare predmete poiskali pri starih starših. Pogovorili so se tudi, kakšni so bili časi nekoč, kako se predmeti razlikujejo od današnjih in kakšen je bil včasih način življenja. Stare predmete so si tudi zelo natančno ogledali in jih z ogljem narisali. Nastale so prave umetnije in učenci so pri delu zelo uživali. Pri pouku slovenščine so cel teden brali Šiviljo in škarjice, Hišico iz kock in prekrasno zgodbo Moj dežnik je lahko balon. Pri branju so jim pomagali petošolci, in sicer na poseben način -»pod krošnjami«. Drugošolce so zelo spretno motivirali in jih z zanimivim branjem popeljali v svet domišljije. Ugotovili so, da je takšen način branja zelo drugačen, zanimiv in poučen. Drugošolci so obeležili tudi evropski dan jezikov. Spoznali so različne jezike in njihove značilnostih. Spoznali so italijanščino, nemščino, hrvaščino, albanščino, ruščino, arabski in makedonski jezik in seveda tudi slovenščino. Spoznali so, da je jezike zelo težko govoriti, še težje pa jih je razumeti in zapisati. Tudi slovenščina je zelo težka, ampak s pomočjo pesmic in pravljic zelo lepa ter da imamo v Sloveniji veliko govorov, ki jim rečemo narečja. Učenci so spoznali otroške ljudske izštevanke v različnih evropskih jezikih, risali zastave evropskih držav in se naučili nekaj pozdravov v različnih jezikih. Učenci 2. a so se spomnili tudi na kozolce. O tej naši, žal izginjajoči kulturni dediščini so se pogovorili in jih z ogljem tudi poustvarili. Vsi skupaj so imeli kulturno obarvan teden in prav poseben kulturen dan. Učenci so pri delu uživali in se veliko novega naučili.