

V šestih razredih so v okviru projekta TKD pri pouku gospodinjstva spoznavali pravila pisanja kuharskih receptov. Iskali so odgovore na vprašanja: Kaj je recept? Kako mora biti zapisan, da ga lahko vsak razume? Katere sestavine in postopke ne smemo pozabiti zapisati? Učenci so tako korak za korakom spoznavali zakonitosti pisanja receptov in se ob tem urili v natančnosti ter jasnem izražanju. Da pa bi bila naloga še bolj zanimiva, so učiteljice učencem pripravile prav poseben izziv – ustanovili so svojo založbo, postali mali založniki in pripravili čisto pravo kuharsko knjigo. Na tej poti so se srečali tudi s poklicem pisatelja in urednika ter odkrivali, da knjiga ni le skupek strani, ampak zahteva veliko dela, ustvarjalnosti in sodelovanja. Kot pisatelji so morali skrbno ubesediti recepte, jih urediti in zapisati tako, da bodo razumljivi vsakemu bralcu, uredniki pa so razmišljali o naslovu, obliki, ilustracijah in tem, kako knjigo narediti privlačno. Ob vsem tem se je nabralo kar precej okusnih receptov, ki jih bodo učenci sami preizkusili pri uri gospodinjstva.
Urška Mijatović, OŠ Riharda Jakopiča

